Tuesday, 21 May 2013

...sensitifnye air mata saya.. :')..

ASSALAMUALAIKUM.....

hye semuaaa... nak citer yang hari ni.. kiteorang... xyah citer la sape2 kan... kiteorang mmg luahkan semua perasaan yang terbuku kat hati ni mengenai sorang2.. mmg mase tu dengar diorang cakap sal sayaa.. ooo.. iye laaa.. saya memang macam tu pun... ooo..macam tu ke perangai sayaa...ooo ok2 naty saya ubah yee... camtu la terdetik lam hati...

tapi bila part sy yg kene luahkan.. Ya Allah.. xtahu kenapa... jatuh air mata ni nak cakap pasal sahabat saya.. yaa.. sebab diorang sahabat yang saya sayang.. yang saya rapat... xtahu kenapa air mata turun.. tapi xde la sedih sangat pun.. leh gelak2 sambil air mata turun... sampai xleh nak terkata2... yess.. iam sesitif women..like my mother.. easy to cry... ssooo.. rase macam xluah betul2.. pada kawan2 saya semuaa.. memang saya sayang korang sangat2.. sangat2... even ade terasa hati.. tapi bile pikir balik.. korang baik.. cuma ye laaa.. mungkin hati ni terlalu sensitif atau mungkin korang yang terlalu xperasan korang telah mengguriskan hati saya... :').. xpe2.. sekarang dah 0-0...

berbalik pada cerita mudah sangat nak menanggis ni.. kan ikot mak kan..mak memang suka nanggis.. tgk cite  sedih2..dah nanggis.. macam tu la saya... patut la bila saya nanggis.. mata bengkak masa tu jee.. then normal balik... sebabnye mudah nanggis.. patut laa.. kalau batul mate bengkak sampai pagi..jawabnyee.. dalam setahun.. mmg banyak kali r mata bengkak kan... heheee.... jelesnye orang len nanggis sikit mate dah bengkak sampai pagi.. huhuu.. =)


2 comments:

  1. Dah jangan nangis2 lagi... Kita minum dulu (^_^)
    He3... Giorgio gurau jea..

    ReplyDelete
  2. heheeee... okey2.. kite x nanggis lagi...

    ReplyDelete