Saturday, 18 May 2013

Si Coklat...^_^...

ASSALAMUALAIKUM...

today is about si coklat... sape ni si coklat... kejap laaa... yang pastinyeee... semua orang akan cakap coklat ni manis kan.... gerenti semua cakap camtu... sweet gituu.. mmg laaa... pastu coklat ni kan... bagi sape yang mmg giler or hantu coklat.. mesti die kene makan jugak dalam sehari tu.. hurrmmm... saya xde la camtu... tp kat rumah.. kalau ade coklat lam peti..mmg hari2 laa.. bukan hari2.. tiap2 masa p dapor.. amik ckit, makan... then lepas tu plak.. masuk dapur.. amik sikit.. makan.... begitu la duty harian saya kalau ade coklat kat rumah...

besnyee coklat kat bawah ni.... yummy3....

okeyyy... tapi.. si coklat ni bukan coklat okeyy.. si coklat ni ialahhh.. jeng2... my sweetheart... my lung.. my soul... my enemy... all2 lahh... heheee.. bukan apee... sebab edy panggil doe en coklat... sebab pertamaaaaa... die manis sangat.. macam coklat la kan... kalaau senyumm.. manisss sgt.. dah la ade lesung pipit lak tuu.. alahai.. cair edy.. hehee... ok.. yang ke2 plak.... sebab die gelap ckit..hihihik... =P shah jgn marah suzy yeee... suzy dah puji tu mula2... egt lagi ustaz cakap. kalau nak tegur orang ke.. nak cakap orang yg leh wat ye terasa kee.. kite kene puji die dulu..hehehee... xpe laaa.. sayang kan comellll sgt3... heheehee.. =P.. coklat kan... kalau kite btl2 suka coklat. kte jaga die x bgi kene panas.. x bagi cair kan... same laaa... si coklat edy ni.. edy kene jage die btol2.. bg die x gatai ngan gurl len.... grrrrrr.... marah ni marahh.. ^_^... tu jelaaa... actually.... kenapa terlintas nak pggil si dia coklat. sebab yang ke 2 jee..hehehee... tp boleh plak terkait ngan sebab yang pertama dan ketigaaa... hik3.... ( aaaaaaa....jap g kalau die baca.mesti merajuk (>_<")... hurmmm....tu je laaa.. 

ape2 sebab die pun... edy saje je panggil die camtu sbb at least.. ade gelaran tok die.... kan ke gelaran tu buatkan kite semakin dekat dan mesraaa... =) ye ke tak...? bagi edy yee.. bagi korang x tahu laa.. masing2 ade pendapat masing2.. okeyyyy.. pape pun.. edy syg shah sgt3.... 

Kata2 last edy.... COKLAT tu memang MANIS... tapi MANIS lagi CINTA AWAK wahai muhammad shahrul bin ibrahim.. (^_^")...

hadiah untuk shah.. ti saya belajar buat coklat camni yee.. comel2 camni.. t bagi kat awak..hehee... tunggu tauuu....

ni la sik coklat sayaaa... ci gemokk jugak... hik3... 
ape2 pun...saya suka,sayang dan cinta kat diaa...=)... 

No comments:

Post a Comment