Wednesday, 15 May 2013

..RILEK BRADER~ART FAZIL FEAT IMUDA...

ASSALAMUALAIKUM....

malam ni. 1st time dengar lagu ni... best jgkk.. hahaaa.. rilek brader brader rileks... hahahaaa... xcaye cube dengar.... =)


Rilek Brader - Art Fazil feat. Imuda

Rilek brader brader rilex
Rilek brader brader rilex
Rilek brader brader rilex lah..
x2

Bila kau penat tengok komputer
Bosan dengan facebook dan twitter
Dia kata gitu dia tu kata gini
Rasa rasa macam nak maki

Jangan brader
Rilek..

Apabila kau sedang memandu
Tiba-tiba kereta belakang potong dengan laju
Aku tahu kau dah runsing
Ikut hati kau nak racing

Jangan brader
Rilek..

Rilek brader brader rilex
Rilek brader brader rilex
Rilek brader brader rilex lah..
x2

Bila girlfriend kau cabut lari
Cabut pulak dengan member kau lagi
Kalau nak diikutkan hati
Nak kau pukul sampai mati

Jangan brader
Rilek..

Bila isteri minta itu ini
Bising berleter berhari hari
Tapi duit gaji tak masuk lagi
Ikut hati kau nak kahwin lagi

Jangan brader
Rilek..

Rilek brader brader rilex
Rilek brader brader rilex
Rilek brader brader rilex lah..
x2

Jom kita lepak di tepi pantai
Duduk sambil bersantai santai
Mari kita tepok amai amai
Mari kita bermastautin di pulau ubin

Rilek brader brader rilex
Rilek brader brader rilex
Rilek brader brader rilex lah..
x
5

No comments:

Post a Comment