Saturday, 18 May 2013

BowLing...^_^...

ASSALAMUALAIKUM....

selamat pagi semuaa.. hari ni bangun awal laaa.. hehee... hari ni.. tetibe jiwa ni  bergelora nak main bowling... tapi yang bestnyeee... 1st time main dengan shah.. 1st time tu kot dpt tinggi gilerrrr.. hehee.. xsangka dapat 199point.... selama ni paling tggi pun 134 jeee kot... masa time puasa... hehee.. terbaekkkkk.... tu makne nyee.. si dia ni bawak semangat ke ape...? adoii.. kalau camni.. len kali lau masuk pertandingan bowl. kene bawak dia sekali rrr.. suruh jgk die pg kat tournament tu.. tggu la tahun depan... sukad bowl...heheheee...kalau dulu dapat 120 je 2 games.. leh lak games last dpt 108... kalau x.. dah leh terpilih untun selection masum daa.. sedihhhh. xpeee.. thun depan kan ade lagi...

ni gamabr skor kiteorang.. hehehe... opsss.. sy tggi lagi..ahaks.. =P xde laaa.. mase tu line bt problem.. jadi x tahu berapa markah sebenar... tapi yang penting.... saya xpenah masuk longkang... x macam si diaa.. hehehee.. jgn marah cayang.... =)

okk.. ni gambar mase kitorang dah habes games.... bola banyak kat situ tp gune 2 jee.. hehee.. soo faham2 je laaaa yeee.... yg len tu utk bergambar jee...


okk.. ni action kiteorang.. hahaa. bukan action laa.. mmg tgh mian btl2 pun ni..hehee...




=) okeyyy... ni je dari sayaa.... =)

nanty nak main lagi.. nak kalahkan shah lagi.. =P i will wait for that moment... =P




No comments:

Post a Comment