Daisypath Anniversary tickers

Monday 13 May 2013

untuk awak.....^_^...

ASSALAMUALAIKUM....

hari ni... saya cuma nak cakap yang saya dah buat pembaharuan.. iyeee.. kalau dulu blog saya macam sedih2 kan.. saya akan tunggu awak sampai saya dah xde masa nak tunggu dah. okey.. yang tu dulu2.. sekarang ni.. saya rasa saya dah boleh lupakan masa lalu dan kembali ke zaman sekarang dimana saya... hati saya, jiwa saya telah dimiliki sepenuhnya oleh mohammad shahrul bin ibrahim... =) hati die pun same jgk.. saya dah kunci ketat2 ngan byak mangga dah ni dalam hati saya.. heee... =) oppsss sorry.. kunci tu dah karat n xkan dapat bukak dah hati awak dalam hati saya ni shahrul... =) 

okey2.. berbalik pada yang saya nak cerita ni..sekarang saya dah ubah blog saya dari hitam ke warna fav saya.. kuning... jap2.. saya pun minta oren dan merah jgaaa... =) soo... background tu saya nak reka sendiri.. tapi xnak laa.. nak suruh si jantung hati yang rekakan... hahhaaa... boley kan dear.. ? ahh.. xkiraa... boleh jgk yg saya nak dgr okey.. hehe ..=) okey.. blog ni.. InsyaAllah.. saya akan kongsi dengan die.. soo.. blog ni akan ade 2 orang pemilik okey... =)

1 lagi.. hati saya dah rase blog tu cantik.. heheeee.. tapi xde la cantik mane sangat pun kan... tpai not bad laaa... yang penting.. saya dah berjaya buat gambar kat tepi tu.. heheheeee... slideshow gambar kami.. dan2... yang paling saya suka nyeee... yang tulisan bergerak kat bawah tu.. haha. yang tu mmg khas untuk awak sayang... heee... naty awak baca la yee... =)

No comments:

Post a Comment