Daisypath Anniversary tickers

Saturday 26 May 2012

Orang Xdak Kije..-_-".....

ASSALAMUALAIKUM......=)

Sihat x korang....?? ishhh... sejak bilaa la saya suka ambil tahu pasal kesihatan orang ni.. hehee.. ok. post kali ni juz nak gitau yang budak sorang ni.. memang xdak kije betol.. x sedar2 diri 2 nak exam daa.. OSPE pun x sentuh buku lagi.. yang tahunye FB, BLOG... FB BLOG.. 2 jeee.. semalam... nk dibuat ceritaa.. boleh plak egi mekup2... ambil2 gambaa.. adehhh.. nak cakap streessss sal study... xpomm... mane ade study langsung... Ya Allah.. mana laa semangat study aku nak datang ni... huhhh... budak yang diceritakan 2 saya laaa.. sape la lagi.. orang len sedar diri nak exam.. saya  ni... tah laaa.. xtahu laaa nak cakap camne...

nak tgk x ape yang saya buat semalam.. mmg gilerrrr r.... orang len mmg kompom2 duk depan buku study.. tapi saya x.. depan cermin.. p mekup2.. hahaaa.. bukan lawa pom.. cam antu pocong je tgk.... serammmmmmm.... hahahaaaa.... da la pkai mekup x lawaaaaa.. then pakai bju kelawar lak.. alahaiii... x betoi sungguh ann.. heee.. xpe laaaa... mekup jee.. bukan nak g ane2 pom.... heeee.....


b4 tunjuk muke saya yang da mekup... saya tunjuk yg x mekup dulu erkk. heheeee....



AND NOWWWWW..... KAT BAWAH NI LAAA GAMBAR2 YANG SAYA BUAT TAH PAPE LAAA... HURMMM....



Besar x mate sayeee.....???? heheeeee....


Nak buat muke cute gak cam orang laen....=P 



cakkk ahhh... heheee.. werkkk...



ade macam barbie doll x..?? hahahaaa....


alololoooo.. comey x lau wat muke cam majok ginii...?? heheee...


kenyit mate sekali.. hehee...


jelingan mengoda gituu.. yekee...? macam x jee.... an...??


yg ni seriusss cakap paling suka... xtau nape... mungkin sbb da macam india betol2 kan.. heheee... tol x...??


haaaa... kalau tgk gamba ni.. teringat gambar perkahwinan akak
masa die pakai baju sari... sebijik cam die kot... heheee......


kalau ni... macam perasan sorang2 je kan amik gambaaa.. hehee.. bia laaa.. saye yg amik... bukan awak pommm.....=)


kalau masa ni lak... tah.. da xtahu nak buat gaya camne.. 
last2 pgg jelaaa tudong 2... heheee


n gambar lasyt ni saje je nak buat2 ayu.. cam perempuan melayu terakhir laa... macam konon2 ngah malu la ni.... hahahaa.. hampehhh je ase... heee.... (^_^")...


huhhhh.. 2 je la kot nak gtaw.. well... saya suka tulis blog.. even mengarot2 pom saya tulis jgk.. so0o... maaf la kalau awak2 semua x sukaa.. kalau x suka xpayahh la baca.. betul.. saya x kecik haty... ni adalah saya.. dan ini adalah cara saya ok... n kalau awak rasa saye perasan ke ape ke... xpee... saya x kisah... ok.. mmg saya suka perasan sorang2.. suka mengelamun sorang2.. suka sangat wat 2 wat ni... 2 hak saya la kan...awak x suka awak boleh tekan pangkah terus k... =)... xpayah bacaa... tenang sikit haty awak kan... heee...




No comments:

Post a Comment