Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 23 May 2012

Cintailah Saya..

ASSALAMUALAIKUM....

Nak tanye la korang... cinta tu indah tak...?? mesti r indah kan.. lau tak.. tak banyak yg kapel skrg.. mesti semua singlee je.. soo senang la saya nak cari pakwe single.. heheee.. tapi ann.. kan semua da ade kapel masing2 daa.. jarang sgtkan lau kite tgk org 2 xde pasangan.. macam janggal la plak... tapi saya laen laa.. saya mmg xde pakwe tau... jgn pk saya ade pakwe lak.. single lagi...hehee...

haaaa.. pastu bile cakap je sal pakwe ni serius saya cakap.. saya suka budak ni.. 'BUDAK" ke....?? hahaa.. budak la kot.. heheee.. xde laa.. mane ade budak pom.. just muda setahun dari saya je... alaaa... umor x penting kan... tapi saya suka die.. die lak.. saya xtahu camne.. mungkin x kot... mungkin die anggap saya kwan die je kot... xpe... awak.. kawan pn xpe awak... selalunye. kalau kite suka org 2.. n kite tgk die bhgia.. kite pom mesti bhgia jgk kan..??? tol x..?? hahaaaa... maybeeee je laaa... sesetengah org jalaa... tapi saya x kot.. hahaaa.. tgk situasi la cane.. kikikiii....

haaaa... sambung balik kisah nim... disebabkan saya suka dia... dia lak saya x tahu... so saya ambik keputusan untuk mendiamkan diri n buat2 biasa je... kan... mungkin 2 cara yang paling terbaik kan saya kena buat.. yelaa.. nak luah kan malu plak..  xkan kite mula dulu... serius maluu kot. hehee... lagipun die still baik ngan bekas makwe die... n maybe masih sayang kot.. saya pom x tahu nak buat cane agi.. so0o... better saya pendamkan perasaan saya ni... lagipun... saya rasa dia mungkin da bleh agak saya suka dia kot... mungkin dia buat x tahu.. huhuuu.. xtahu laaaa... kot dia laaa...

mungkin kalau korang tgk saya.. luaran nampak kasar... ganas.. tapi x.. dalam hati lembut kot.. macam pempuan lain jgk.. huhuuu.. asal la klakar je bunyi ayat ni.. hehee.. da laaaa... xnak taip panjang2 daaa... letih.... hurmmm....

kalau la saya boleh behentikan masa sekejap.. n masa tu.. awak xleh gerak tapi awak bleh dengar.. saya nak je pegi dekat awak then bisik je kat awak yg saya suka awak sangat2... saya nak jadi makwe awak... pastu saya lari jauh2 bia dah x jumpe awak da lepas 2.. hahahaaa...malu la katakan.. hehee... tp.... macam bleh jee nak bt semua 2 kan.. berangan la banyak2 wahai Suzy NurAzila oi...hehee... .=P


awak.. kalau x suka saya.. awak doa je banyak2 cam kat atas 2 erk... hehee.. at least.. saya x tahu pom awak doa camtu... hurmmm.... 



No comments:

Post a Comment