Daisypath Anniversary tickers

Friday 25 May 2012

Mimpi Yang Xkan Penah Jadi Kenyataan.....

ASSALAMUALAIKUM......

Hurmmmm....saya xdak keje ni.. heheeee... amboi.. xdak keje konon.. padahal exam OSPE ANATOMY da ade 2 3 hari lagi ni taw.. hahaaa.. xpe laaa.. study jup2 ag bolee.... teringin lak nak tulis blog pasal yang saya mimpi malam tadi... sweet sangat.. x tahu.. kenapa leh mimpi kat dia.. mungkin rindu kot sebab sehari x jumpa die.. pastu x tahu laaa... dah la mimpi 2 macam dalam cerita klip video u belong to me..hahahaaa... kelakar laaaaa.....

haaa.. cerita dia macam ni jee... masa 2 ade pertandingan kat kampung saya.. bukan kampung tapi kat rumah.. kawasan rumah laa.. pertandingan ni pertandingan explorace camtu laaa... nak dibuat ceritaa pasangan saya dalam explorace ni kawan saya kat matrik... amirul nama die... amirul ni pom lame jugak x jumpe dia juga sebenarnye.. tetibe masa g USM PINANG hari 2.. terjumpa die kat McD... hehee.. die bangun tegor saya... pastu esokkan pulak kiteorang terjumpa balik kat khemah die... rindunya kat die... mungkin sebab 2 kot termimpi kat dia jugaa.. hehee.. ok2.. sambung balik mimpi ni...citer dia.. kiteorang da jadi org 1st taw.. mase ni saringan yang ke 3.. tetibe plak die terjumpa kawan die.. tgk2 kawan die ni budak yang saya minat... yup.. budak yang saya minat sekarang.. macam x logik je.. diorang mane penah kenal pon kalau yang betol... alaaa.. biasa laa.... nama lagi mimpi kan... hehee... ok.... sambung balik... lepas je terjumpa kawan die 2... pastu tetiba lak kiteorang sama sama jatuh hati cinta pandang pertamaa.. pastu serta merta die nak join group saya ngan kawan saya ni... pastu tetiba boleh plak kawan saya tetiba naik kereta api sbb nak pergi lain sedangkan kalau nak kira kat kampung saya mana la ade stesen kereta api.. hahaaa.. kelakar tol... ok.. so0o.. bila kawan saya ni da pergi so saya ngan dia jala yang kena teruskan explorace 2... tapi masa 2 kiteorang dah yang terakhir dilintas oleh ayah n mama saya.. kakak2 saya.. n abang2 saya.. maknenya ni explorace antara family saya jalaa.. heheee...

kiteorang pom masa 2 masuk dewan tapi terpisah sbb orang ramai sangat... saya puas tercari-cari budak ni... tapi last2 die datang pegang tangan saya sebab xnak bagi terpisah da ngan die.. bila kiteorang da selesai lam dewan 2.. kiteorang kene naik bus tau... yang kat bas ni laaa part yang paling sweet sekali... ok.. masa nak naek bas 2..tangan die banyak sgt barang tau.. tetibe je kan brg banyak so die pun suruh saya amik dompet die pastu bayar kat pakcik bas 2... yang xleh blaaa nye.. beg duit die sebijik pempuan tau... heheee... ok.. saya ngan die 2 rin ggit je.. masa 2 da perasan kenapa ade tisu merah kat beg die... pastu bila kiteorang duduk 2.. saya nak la bagi kat  die beg duit die,... ye suruh je saya pegang,., saya xnak la pegang sbb saya takot jatuh ke hilang kee... saya ni jenos cuai sikit.. pastu die cakap pggg jgk.. die suruh saye tgk betol2 beg die... saye pom tgk laa.. die ckap ade something kat situ.. saya  pun tgk la balik...saye pun rasa mungkin something die 2 tisu merah 2 kot sbb yelaaa.. tisu 2 cantik... saya pun ambik la tisu 2 then bukak.. tgk2 kat tulisan 2 ade tertulis I LOVE U... will u be my GF....??? wahhh.. masa 2 mmg saya terasa heppy sgt2 sebab saya mmg suka kat die sgt2... saya pun malu2 n cakap kat die  I LOVE U TOo.... heheheeee....

ok... 2 jelaa mimpi saya... serius saya mimpi camtu.... sweetnyeee.. nak mimpi camtu lagi... hehee.. (^_^")....


No comments:

Post a Comment