Thursday, 17 May 2012

..JaNgAn PaKsE TaW...


Hyeee... Salam korang.... haaa... hari ni 17/5... baru je abis exam CA Anatomy.. mmg nak sangat tulis blog... tp busy je memanjang...hahahaaa.. bajet la study sangat.. padahal busy dok bt mende len..heheee...

Tapi kali ni... kite nak sangat.. teringin sangat nak tulis blog bile kite tgk gamba ni... sbb kite rase kata-kata ni mmg sesuai ngan situasi kite sekarang... 

cerrrrr tgk gamba bawah ni.. baru laaaa korang tau ape org rase... hehee.. korang ade rase jgk x.. i mean cam ngan situasi korang sekarang..??? heheeee....



ok... die tulis " saya belajar agar tak memaksa orang yang saya cintai untuk mencintai saya...." susah kan lau kite nak buat camni.. tp btol la ape yg die tulis 2... sesuatu hubungan mestilah same2 suka.. same2 cintaa.. kalu bertepuk sebelah tgn je.. mmg xkan jadi la kan... hurmmmm....

Tp.. ape yg masalahnye bila org cakap kena ngan situasi org skrg... ok.. fineee.. org citerrrr sbb org suka ngat luah2 kat blog ni.. yelaaa... xkan nak luahh kat orang len... macam la diorang nak dengar kan citer org... diorang pommm mesti ade masalah diorang sendiri... huhuu....

ok.. sekarang ni.. org ade suka ngan die ni taw.. org pom xtau napeee.... bile org mule2 tgk die biase je... tpi bile org da msj2 ngan die.. orgf tgk die baek.. so0o.. org tetibe jadi suke kat die... tapi die lak cam brubah jee... xcam mase mule2 org knl die 2... org pun xtau nape... mmg saket aty jgk la kan kalu terjadi cm2... tp org fham gak.. sbb die baek..org jht.. mgkin die xnak rapat ngan orang daa...

tp org suke die.. org nak sgt die tahu org suke die... tp..org rase die mmg da tahu pom.. cume yelaaa.. sape laa nak kat org ni.. da la hudohh.. gemok lak 2...hitam lg... huuu.. xde sape nak pom kan... hahaaa.. (xde la terok cam org gitaw 2...) hahaaaa.... 2 laaa...

so0o.. bile org tgk gamba ni.. org pom terfikir... xpe laa.. kalo die xnak org xpeee.... org trime jee... die hensem... org faham.. org hnsem mesti nak gf lawa kan... =)... kan3... huhuhuuu.. =(...  tp andai kalau awak cakap awak suke org gak... Ya Allah... org xleh nak bygkan camne awak... msti hepy sgt2 awk....huhuuu..

da laaa..xnak rrr jiwang2 sgt.. awak bkan suke jiwang pomm..hahaa... n org tau awak xkan bace ni... so0o... 2 yg best tulis ni.. heheee.. kalo0o0o awak bace... abesss la org.. nak sorok kat ne la mke ni... hurmmmm. harap2 x....=)..

n for the last word.... no2.. 2nd last word....

" org nak ckap yg org suke sgt3 kat awak...=).. sgt2.... (^o^")..."

salam...


No comments:

Post a Comment