Daisypath Anniversary tickers

Thursday 24 May 2012

Kenangan Selama Bercintaa..

ASSALAMUALAIKUM.....

Hye pembaca-pembaca... hahaaaaaa... macam la ada orang nak baca sangat kan... saya yang tulis.. saya yang tengok dan saya jugalah yang baca blog ni berkali-kali... hebat kan.. hahaaaa.. kan blog saya ni adalah diary saya.. saya x suruh pom korang baca.. tapi da kalau korang nak baca.. baca ja laaa.. xda la secret sangat pomm... kalau secret and merbahaya tu tak ada laa sampai nak post-post, nak bagitahu or nak cerita kat orang.. simpan dalam hati sudah... kan..??

Ok.. first sekali... nak cerita masa kapel-kapel dulu.. best kan.. ingat agi masa kapel kat sekulah... kalau nak pergi rehat... mesti lalu depan bilik pakwe ni pastu mesti pandang.. heheee.. mase kelas sebelum rehat tu mmg excited sangat nak pergi rehat sebabnya nak tengok muka insan tersayang senyum kat kitaa... hehe.. sama jugak ngan die.. kalau die rehat. lepas makan.. pergi la naik tingkat 3 nak jumpa saya.. sweet kan... pastu masa balik pom kadang2 kiteorang jumpa... dulu bangga juga la masa jadi makwe die.. yelaa.. die kan bleh kira famous juga la kat skulaa.. da la hensem, putih n tinggi... heheee... kalau masa sekulah.. kadang2 bawak telifon pergi sekulah diam2.. padahal pengawas masa 2..tapi buat hal juga macam orang lain... biasa lah bile kapel... dah x kira dah pape pun jadi kan.. hehe...saya form 2, die lak form5 masa 2... mmg tiap2 hari mesej.. balik je skula mesej je.. makan pom mesej je.. malam2 pun mesej je.. xde kerje laen.. kalau nak kire.. habis banyak juga kan duit tok topup.. huhuuu...pastu kalau dulu.. sanggup teman die masa die tgk bolaaa.. pukul 4 5 pagi bgun tidoo.. sbb nak mesej ngan die laaa... kalau dulu mmg sayang sangat2 kat die.. kalau nak kiraa. die lah 1st love saya. yupp.. 1st love.. tp kiteorg dulu banyak kali gak putus.. sbb yelaa.. x matang kan.. kadang2 gaduh nak putus.. pastu sambung balik...pastu putus balik.. sambung balik.. dalam sebulan.. 3 4 kali putus... hehee...tapi 2 dulu laaa.. sekarang da x kapel laaa..die pun da jadi tunangan orang daa.. dah nak kawin da pun.. tpi xpe.. saya da xde pape perasaan pun kat diee.. da redha lama da mase putus ngan die.. xpee... penganti saye 2 pun lawa jugak.. biasa laa..
org hensem mesti dengan yg cantik kan..??...

ok... ni cerita ke dua plak... kire org yg dapat gantikan 1st love saya laa..mmg saye banyak kapel ngan org len lepas betul2 putus ngan 1st love 2... tapi xda sape pun yang dapat menandingi 1st love saya 2.. sampai la saya kenal sorang ni... masa 2 kiteorang kenal dalam TAGGED... hahaa.. x engat sapa add sapa dulu.. tapi kiteorg mula kenal dalam 2 r.. kiteorg chat2 lam tagged.. then nak jumpa buat kali pertamanyaa.. hahaa.. 1st date ngan die ni kat PARKSON masa 2.. masa tu saya ngan sepupu saya.. die sorang2.. hehe.. tengok dalam gambar xda la hensem sangat pom.. tapi tengok kat luaa.. bolee tahan jugaa la mamat ni... even gelap pom... tapi hensem jugaa... heheee... after jumpe je.. pastu buat keputusan nak kapel. mase 2 die xnak kapel ag sbb die ckap tggu la saya abis exam SPM... tapi saya xnaa.. saya nak juga kapel tarikh yg lawa.. masa 2 11.11.09.. pastu die pom stuju laa..dah saya nak juga tarikh 2 n sanggup terima ape yg jadi masa SPM 2..so kiteorg kapel laaa... masa saya ngah exam... die la yg selalu support saya.. bg semangat.. teman saya study malam2... die baik... sanggup layan karenah saya yg cam budak2 ni... selalu je nak merajok... hehee.. ok laa.. not bad la die 2... die lak... selalu je ikot ape saya cakap.. kalau saya x suka die buat camtu.. die akan cuba xnak buat mende 2... hurmmm... xtahu laaa... masa 2 selalu jg jumpa die.. pergi dating ngan die... hehee.. tapi masa 2 die ngah cuti laa.. budak uitm cuti.. 2 yg leh jumpe.. bila start je sem.. die da laen.. bz je memanjang.. hurmmm... masa tok mesej pom jarang da ada.. sabar jelaa.. mmg mase 2 selalu tiap2 hari duk doa bia dapat matrik pinang.. bia dekat ngan die.. n ternyata doa dimakbul kan.. akhirnya dapat jugak kat pinang.. tp yelaa.. jodoh x panjang... 3 bulan duk sana... kiteorg ade masalah... pastu jaduh2 n putus... tp yg sedihnyee.. masa putus.. die bg alasan nak study.. tp seminggu je lepas putus... tgk2 die in rltionship dgn gurl len.. mmg x tipu la gurl 2 jauh lawa dari saya.. ok fine.. saye trima je.. 2 pilihan diee.. mmg saya x lawa.. saya sedarr... tp yelaa..sedih la jgk.. kenapa sampai sanggup die tipu saya.. kenapa x cakap terus terang ada gurl laen.. kenapa perlu maenkan perasaan saya.. hina sangat ke saya.. bodoh sangat ke saya...?? xpe laaaaa.. ok.. mmg berminggu-minggu saya menanggis pasal awak.. sbb awak la lelaki yg mampu gantykan 1st love saya... saya ingatkan mmg awak la jodoh saya dunia akhirat.. tp x.. awak sama cam lelaki laen.. memandang paras rupa....

ok...cerita ke 3 lak.... bila lepas je putus 2.. rase macam org x betul daa.... mmg pasang niat nak runtuhkan.. musnah kan org2 laen yg kapel ni.. hahaa.. jahat kan... n last2 jumpe laaa sorang mamat  ni.. pakwe org.. mase 2 mmg x hirau daaa... yelaaa..org musnahkan hubungan kitaa... kita pun nak musnahkan hubungan org laen jgk kan...? jahat nye... =(... masa 2 diorg da kapel nak masuk anniversary yg ke 2 ke brape tah.. kalau die n wife die baca skrg.. mesti diorg tahu ni cerita diorg.. hehee... ( sory laaa, juz nak cerita je )... mmg mase 2 da x fikir da ape perasaan makwe die.. yg penting dpt robak rabitkan hbgn diorg.. huuu... maaf yaa.. diorg skrg dah berkahwin.. Alhamdulillah kan.... mase 2 je jahat.. mmg jahat giler r rase.. tp xnak cerita lebih2 sbb xelok kot.. juz nak cerita yg saya mmg jahat lepas putus ngan x saye 2...

ok... so0o... sekarang.. rasa macam dipermainkan plak.. 2 laaa.. masa skula2 dulu sape suh playgurl sgt.. kan dah terbalas da ni.. yelaaa.. mmg ade yg nak berkenalan, nak kenal2.. tapi bila saya dah start suka diorg.. diorg blah camtu je.. baru saya rasa sakitnya haty bila kite permainkan perasaan org kan...? ok.. mmg saya salah dulu.. dulu saya banyak maenkan perasaan laki.. bile ade laki yg lagi perfect.. terus je tinggal yg sebelum 2.. tapi nak wat cana... dulu xda la matang.. mana nak beza mane baek mana buruk.. yg tahunyaa nak laki yg hensem... pandai breakdance.. ada kereta sport.... macam2 laaa... tgk r taste saya camne dulu2... mmg budak hingusan sungguh.. tapi skrg.. seriusly.. saya dah xnak semua 2.. xnakkkk... rupa paras mmg saya x kisah sekarang.. asalkan saya suka tengok die da laa.. pastu saya x kisah die camne... tapi asalkan die mampu bimbing saya ke arah kebaikan.. mampu terima saya seadanya dan mampu tahan ngan perangai saya... saya tahu.. perangai saya buruk... saya tahu saya x kuat iman,, saya mudah terikut.. saya mudah cenderong ke arah keburukan dan sebagainyaaa... n saya betul2 imiankan seseorang lelaki yg mampu ubah saya ke arah kebaikan... tapi bilaaa..?? hanya mampu bersabar.... 

tp skrg.. terdetik di haty.. sukakan seseorang.. macam tetiba ade pelangi datang singgah kat taman dalam hati... tapi selalunya pelangi 2 datang sekejap je kan.. sama la ngan dia ni.. kejap je die datang.. tapi mampu buat saya suka die.. tapi i cant do anything.... becoz yelaaaa...  xtahu llaaaaa....nak bgtahu suka die.. takot nanty jadi laen lak...kalau x bgtahu.. rasa macam berat je dalam haty. help me.... ape yg patot saya buat sekarang... bagitahu or tak...???? HELP3.....urghhhh... hurmmmm.... tapi segan laa.. die hensem... baek.. saya x. gemok... n xde la baek sgt..hehee... tapi baek jgk kot.. hahaaa... hurmmmmm.... pape jelaaa.... 

malasnye nak taip panjang2....nak g dinner lak ni... urghhh... dinnerrr.... t saya amik gamba byak2 then upload kat sini yee.. heheee.. tataaaa..



No comments:

Post a Comment