Daisypath Anniversary tickers

Sunday 27 May 2012

Hati ini X siapa Yg Tahu..=(.

ASSALAMUALAIKUM...

Kali ni nak post ape yang tengah rasa sekarang.. tengah terpendam dalam hati sekarang... sekarang duk atas katil.. sambil bace ANATOMY & PHYSIOLOGY.... tapi dalam kepala tengah bercelaru sekarang... xleh nak fokus pun... kenapa laaa perangai saya camni... tolong laaa suzy nurazila.. tlg la fokus... tapi hati kata xleh... "saya nak awak luahkan jugak perasaan awak yang kat dalam hati tu.. baru awak akan tenang..." " kalau awak study tapi awak pikir mende2 laen.... macammana awak nak fokus.." tanpa lengahkan masa.. terus je amik laptop then terus bukak blog.... sebab blog la satu-satuna tempat saya meluahkan perasaan sekarang selepas dah ade 2 buku diary... hurmmm... mungkin buku diary 2 lebih selamat.. sebab xde sapa pun yang dapat baca... tp blog pun ok jgk sbb orang dapat tahu perasaan kite tanpa kite bercerita kat sesorang 2...

Tapi.. yang hairannye... kenapa saya terlalu sangat memikirkan awak... awak x fikir pun saya.. saya tahu... tapi saya xleh nak halang perasaan ini awak... boleh... kalau saya nak halang.. nak buang rasa ni.. tapi 2 mungkin makan masa awak... jadi bagi la saya masa tok x ganggu awak lagi...

Malam ni saya x tahu kenapaa... saya sedih... apa yang korang rasa kalau orang yang korang minat 2 bercerita tentang orang lain yang dia sayang... keluar dengan orang yang die penah sayang.. jumpa orang die sayang.. mesti korang akan terasa walaupun sedikit kan... macam 2 la saya.. saya sedih... tapi saya tahu.. ini semua salah saya juga sebab yelaa.. sape suh minat die.. suka die.. mmg x la kalau die nak jaga perasaan saya kan.. tapi just nak cakap.. sumpah rasa macam hati ni digilis-gilis... di tikam-tikam.. tapi saya sabar... sabarrrrr jee... kenapa rasa nak menanggis ni.. Ya Allah.. rapuhnya hati hambamu ini... mudah terikut dengan perasaan.. sedangkan perkara ini bukanlaa ke arah jalanmu yang lurus Ya Allah....

Kalau boleh robek hati ni.. buang perasaan... nak je saya buat camtu.. biar sape jodoh saya yang dah ditentukan tu yang datang bagi balik perasaaan saya 2.. tpi xleh.. kena kawal sendiri.. tapi macammana nak kawal kalau saya sendiri pun lemahhh... mudah suka, jatuh haty pada awak... bukan saya nak.. kalau ikot hati saya,,, saya dah xnak contact awak... tpi xleh... saya x tahu kenapa tergerak di hati saya nak contact awak... awak balas ke x balas ke.. tu dah jadi no 2 bagi sayaaa... hurmmm..

Awak.. tolong la faham perasaaan sayaa.. saya xnak semua ni terjadi... tapi saya x tahu... even saya sedih.. tapi saya akan cuba juga xnak bagi diri saya sedih depan kawan2 saya n juga depan awak.... saya xnak diorang tahu yang saya telah dikecewakan... hurmmm..tapi saya x salahkan awak... awak x bersalah pun.. saya yang tersalah.. tersalah jatuh cinta kat awak.. salah sebab suka kat awak... maaf....

Ingatlah kawan... jangan tersalah memberi hati pada insan yang tak sudi.. pada insan yang x mengerti.. kerana sekali awak beri, selamanya die di hati awak dan sekali awak dilukai, sampai bila2 pun awak akan ingat apa dia telah lakukan pada awak...  cukop la setakat saya yang tersalah memberi hati pada yang x sudi.. mungkin awak2 yg bace ni belum terlambat lagi.. so.. pkir la baik2 ye... hurmmm...

No comments:

Post a Comment