Sunday, 26 February 2012

..XyAh kIsAh laNGsUnG Laa...

salam...

hari ni kan.. edy bukan nak citer pasal pape pun... edy cume nak cakap mase lam kuliah tadi 2... kuliah psychology... edy cume nak imbas kembali je ape yg lect edy cakap sampai ia betul2 berguna pada edy.. dan mungkin jgk kpd kawan2 edy yg senasib ngan edy... edy tahu... bukan edy sorang je lam situasi camni.. tapi ramai lagi kan.. cume setengah-setengah orang 2, die xnk luahkan je kan...

haaaa... berbalik la sal ape yg lect edy cakap... kalo kite putus cinte kee... kite kene tinggal ke.. duli ape kan... bukan leh mati pun... lagipun mane penting kite kehilangan organ dalaman atau kite hilang orang yg kite sayang...??? mesti la kite sayangkan organ kite agi kan...? sbb andai la salah satu x cukop ke.. rosak ke.. comform2 sgt la kan kite x kan normal... tapi cube kite fikir kaloo kite hilang orang yg kite sayang...?? paling effect pun depression yg teramat sgt..2 je laaa kot bg sape2 yg btol2 bergantug kat seseorang yg die sayang 2....tapi x de la sampai x normal kan... ni x.. kebanyakan frust menunggeng bagai nak rak sampai x lalu makan nasi la ape laaa... huhuu... xpe2.. edy pun camtu jgk dulu... tapi selera edy makin bertambah ade laaa.. sbb edy macam ni tau.. nak release tension.. makan banyak2... heheee... tapi 2 dulu laaa... bile da dgr lect cakap tadi.. betul jgk pe die cakap.. organ lagi penting kan... kalo hilang laki xpee... kumbang bukan sekor... tapi kalo hilang organ.. mane nak cari...??? kan3...???

hurmm.. lagipun lect edy ade bgtau... lelaki ni cume sesorang yg hadir lam hidup kite sebagai musafir jee.. macam kite ni tempat persinggahan die jee laaa...sbb kalo kite sayang someone 2... die bukan milik kite sepenuhnya tau... die atau kite adalah milik MAK AYAH KITER SEMUA sebenarnye taw... dgr 2.. tanpa MAK AYAH KITER SEMUA.. xde la kiter.. sooo jangan nk berangan sangat la yg kite milik die sepenuhnye ke.. die milik kite sepenuhnye ke.. mmg x la kan...lagipun.. kalo die nak blah.. die akan blah... kite sape nak halang die.. ade die dgr kite cakap.?? xde kan... paling x pun die dengar tapi ade die amik timdakan macam simpati ke kesian ke...?? x de kan... huhuuu...  bole je kite hidup tanpa lelaki kalau kite mmg betul2 da berjaye nanty... duit.. rumah semua ade..xpayah nak bergantung pada insan name lelaki... lau anak plak.. boleh je kite amik dari rumah kebajikan 2.. berlambak bby yg dari pasangan2 yg x bersyukur ape yg diorang dapat 2.. org laen punye la hidup susaaa nak dapat bby.. tpi bg pasangan ni.. maen2 je buang anak.. xde perasaan ke haper... huhhh.. x pasal jadi naek angin bile bercakap sal orang camtu. huhuu..

pastu lect ade cakap.. kalo kite nak kawin 2... better kite jujur ngan bakal suami kite yg kite normal ke x... maksud edy  macam haid kite 2 stabil ke x... mmg btul jgk... at least kaloo0o bakal suami kite 2 betol2 sayangkan kitee... mesti die trime kita seadanye kan..?? even x normal... mesti susaaa nak dapat zuriat. xpe laa.. byak kat luar 2 cara nak jadi subur kan.. cara nak dapat bby even da lame kawin daa...kan banyak je produk2 2 kan... heheee..sory laa... edy xtahu pun sebenarnye..edy cume byak dgr masalah camni kat dalam tv.. kat dalam radio dan macam2 ag laa.... 2 yg tahu 2.. heheee...
yelaaa... dari kite diam je.. pastu bile da kawin suami baru tahu then marah2 pastu cakap ade nak cari perempuan lain.. mmg sian sangat2 la kan sbb gerentynye kite da betol2 sayang die lepas kawin tapi camtu lak jadinyee... edy pom nak ambik la pesanan lect edy 2... nanty edy naa kawin... edy nak cakap kat bakal suami edy 2.... bia die trime edy seadanye.. heheee... tapi alhamdulillah la setakat ni.. edy normal lagi... tiap2 bulan datang haid lagi.. hehee...

hurmmm.. mgkin 2 je laa kot edy nak citer... ade ag sebenarnyee.. tapi tah...segan nak gtau... hehee...yelaaa2 edy gtau jgk laaa heheheee..... lect ade tanye.. orang laki ade telur x..?? hahahaaaa... korang jawab la sendiri ade ke x... diorang yg masud kuliah tadi semua da tahu daaaa... heheeeee.... yg pasti. perempuan pun ade telur gak tau.. hehee.. jangan maen2.. hehheeeeee....
dalaaaa.. xnak r mencarut kat sini.. heheee....

tataaaa.. salam ye semua.... haaa lupe lak nak pesan... even edy duk cakap2 laki camtu.. tapi edy masih rase perlukan lelaki dalam hidup edy.. cume yelaaa.. kalau edy betul2 jumpe sesorang yg betul2 jodoh edy.. edy akan trime dengan baeknye... edy xde la benci sgt kaum laki ni. cume hilang kepercayaan pade golongan lelaki ni jee.. yelaaa... sbb da byak kali kene main kan... hurmmm.... heheeheeee..cume ape yg edy nak terapkan.. jangan terlalu bergantung sangat kat lelaki ni.. hurmmm... kan.. tol x...?? hehee..... k laa.. salam....

2 comments:

  1. yaaa.... really2 best kot.. heheeee... mende baru yg kite blajar... pempuan pom ade telor gak.. hahahaaaa...=P..

    ReplyDelete