Thursday, 1 March 2012

..HiKiNg gUnOng sTOng PaRt 1..=P...

salam...

hahaa... kat sini.. edy juz nak post gambo2 mase g hiking 2 jee.. hehee.. xnaa tulis panjang2 pom hary ni... nak letok gambaa je... wat kenangan r katekan ork... hehee.. =P...


ni gambooo yg sebelum hiking.. atas bas la ni.. ni pom muke baru bangun tidoo taw.. bedak pom x pakai  ni tau.... heheee...

kat bawah ni plak gambo2 lam kemah laaa... kat air terjun laa.. ni kat base camp kat bawah laa.. x nek gunong stong lagi...









haaaa... gamboo kat bawah ni la baru gambaaa mase da hiking kat kem bahaaa... at gunong stong.. kitorg punye la sampai je kat atas.... wahhh.. terpegun tgk keindahan alam yg dicipta Tuhan yg Maha Esa...

























kat bawah ni plak... gamboo mase turun hiking.. ni je loo gamba yg dapat amik sbb tgn mmg cemooo sgt2.. heheeee.... 2 pom suh org lem amikkan..heheee.. maklum laaa... selalu jatuh2 kene selut kan.. sampai daa buat lubang siap2 da kat sane.. heheee..




gamboo yg kat atas ni... yg ramai2 ni.. ni lah group ak... heheeee... group yg same2 naek n same2 trun.. saling tolong menolong...heheee.. ape da trendmart kite erk...??? hah hah... o0o00o0o...o0k 0o0k...heheeee... camtu laaaa...

so0o.. da puas da tgk gambo2 edy ngan kawan2 edy hiking....??? hiking gunong stong... tggu kat episod 2.. heheee.. edy upload gambooo yg naek gunung ayam + gunung stong + gunung baha lak tau... heheee.. lagi extreme n mencabar gilerrr r.... heheee... werkkk..=P...

salam korang...

No comments:

Post a Comment