Saturday, 31 March 2012

..rEaL FrEn KE nI..???...

Salam...

edy xdak pape yg penting sangat nak citer kat sini... cume edy nak cakap.. edy terkilan laa ngan someone ni... edy xtaahu la nape... edy tahu die da ade makwe.. edy kawan ngan die pom bukan nak rampas die dari makwe die ke ape ke... tapi salah ke edy rapat dgn die ni sbgai adik ngan abg...? agpom edy xdak niat pm.. cikit pom xde perasaan nak kat kawan edy ni..betoi..xdaaa... edy kawan2 je pom..

tapi yg masalahnye skrg...x tau pesaipa x kene skrg ni.. tp yg nampak ketaranye bile kes makwe die yg ase cemburu ngan kiteorang.. xtahu nape die perlu cemburu.. n disebabkan cemburu 2 lahh... hubungan edy ngan abg edy ni da x rapat.. bukan x rapat je.. malah macam x kenal 1 sama laen.. terkilan la camtu... disebabkan makwe dierrrr.. hbgn kawan kiteorang ptus...mane maknenye erti kawan kalo0o camni...???

 BETUL.... edy xnak pom kat kawan edy 2... xdak perasaan pun.. kawan je.. macam kawan2 yg laen.. tpi nape die perlu cemburu ngan edy... perlu marah pakwe ye dari kawan ngan edy.. hurmmm...sedangkan edy rase edy xdak la rapat sgt ngan kawan edy 2 mcm kawan2 dierr 2 rapat ngan die.. xtahu lah 2... lau nak tau nak jdi camni.. bek x yah kawan terus.. bek xpayah kenal terus.. buat skitkan haty dan bt orang jadi binggung jee.. hurmm.. 

pade yg terasa... im soo0o sorry... xdak niat nak sakitkan haty siape2 pom... xdak niat nak rosakkan hbgan siapa pom.. tp niat d haty edy.. edy nak luah je sal pekare ni.. lau korang trase 2... tahhh... 2 hak korang la 2..huhuu.... tapi sius ckap... -_-".. demi nak jage haty orang yg awak sayang.. awak x tahu.. awak da kecikkan haty org laen... hmmm.. 2 jaa..salam...


No comments:

Post a Comment