Thursday, 1 March 2012

..KaLaU La lElAkI BoLeH RaSe...

SALAM....

tau x... tadi kan. mase edy dok men2 fb ni.. then edy terjumpe 1 gamba ni. then kat situ ade tuis blog.. soo.. edy view laaa sbb die punye gamba pun macam menarik perhatian edy jee... then bila edy ade tgk2 blog die... edy ase nak kongsi je ape yg akak 2 cakap.. bg edy.. kalau laa lelaki boleh tahu ni.. harap die xkan bt camtu lagi kat orang laen...


haaa.. kat bawah ni laa... edy bukan nak ciplak x.. tapi edy nak kongsi laa sbb edy pom macam 2 jgk bile ade laki wat camni kat edy... edy cakap terus terang yg gambo2 kat bawah ni... mmg edy amik dari akak 2... sbb akak 2 bg edy rase yg betol jgk ape yg akak 2 cakap.. tenz akak...











hurmm.. betol x... betol la kan camtu kan..??  baru edy sedar nape Allah dah gariskan panduan2 bergaul.. ni semua sebab xnak bg wanita kecewa.. sbb mmg edy setuju yg hati wanita ni mmg lembut sangat2... sangat2 lembut.. jadi... kite harus elakkan dari awal2 kalo xnak dikecewakan...

hurmmm 2 je la kot.. heheheeee.. klaaaa... salam...

No comments:

Post a Comment