Monday, 15 April 2013

Perlu kee..??...

ASSALAMUALAIKUM.....

hye3.... hari ni hari paling excited nak tulis.... banyak perkara yang terjadi tadi....  nak cakap aku meluahkan perasaan ke ape ke.. lantak la... sebab kite same je.. aku luah.. ko luahh... cume yang pelik... mmg ade yang pelik sangat2...

1) ok.. ni 1st.... perllu ke gitaw saya merajuk..... awak saya merajuk... xnak buat ape2 dahh... aku dah merajuk... dah merajuk... dah merajuk.... -_- kat sini heran.. perlu ke merajuk najk bagitau semua orang... nak suruh orang pujuk.. heyyy.. aku engat perkataan seseorang ni... kalau seseorang tu merajuk..aku xkan pujuk. so camtu la aku terapkan dalam diri.. aku xkan pujuk orang jugak... hahahahaaaaa.... tapi3.. kalo bf aku.. aku pujuk laaaa....

2) ok yang ke 2..... dah merajuk 1 hal... then nak luah.. suruh orang buat.. kenapa awk x buat sendiri... sepatutnya awk yg buat..luahkan barulah nampak ikhlas... ni awk suruh orang len yg xde mase tu... sooo ape akan jadi... TOKOK TAMBAH.... tu laaaa..... tokok tambah... ok.. btul x....???

3) haaaa... yang ni plak... kenapa nak sedih sangat.. saya rase mende tu xde la yg menyedihkan sangat... lagipun... saya rase mende tu x patut nak gitaw pun orang ramai..... dulu. ade jgk terbaca.... laman sosial.. nak luah2 kat orang ramai... sekarang camne... awak sendiri yang bt....

4) hurmmm.... maafllaaaa andai saya terkasar bahasa dan akan menguris perasaan awk.... bukan nak berkurang ajar.. bukan xnak kenang budi baik... tapi macam geram jugak bila bende tu terjadi dengan kene atas batang hidunng sendiri.... huuuuuu..........

No comments:

Post a Comment