Daisypath Anniversary tickers

Thursday 18 April 2013

Gembira Dlm Kesedihan ...

ASSALAMUALAIKUM....

Okkk... kenapa saya post macam tu.. sebab nyeee.. memang saya happy.. Allah panjangkan umur saya.. Alhamdulillah... dan saya jugak happy sebab kawan2 duk wish semua... memang hapy xpernah sedih.. kalau fikir sebab kawan ade laaa.. yang sedih nyaaa.. sebab kekasih hati saya xde ngan saya sekarang.. dia masuk hutan... die sedih sangat sampai rasa bersalah sangat nak masuk hutan.. tapi nak buat camne.. die kena pergi.. dan meninggalkan saya untuk hari besday saya.. tapi xpe.. saya faham.. yelaa.. saya nak sangat kekasih saya yang 1st wish.. tapi harapan tu tinggal angan2... tapi takpe.. betul... ayang dah redha sayang kena masuk hutan.. hehehee.. ok.. tp kejap jee.. InsyaAllah.. dia balik petang ni sebab die ade game vb wakil u die ari ahad ni.. so die kena lah balik awal.. dilepaskan dari kem awal... kalau x.. mmg die xkan wish dah besday saya.. so makne nyee.. die akan wishh.. tapi lambat.. but..sebagai ganty.. die akn datang ke kelantan nanty minggu depan.. heheee.. cinta die sangat2.... betul2 cinta diee... miss u sayang... blog yang ni.. memang nak citer sal sayang jeee.... nanty sayang baca yee.. sebab ayang cinta sayang sangat3....

No comments:

Post a Comment