Daisypath Anniversary tickers

Thursday 18 April 2013

18.4.2013 ...

ASSALAMUALAIKUM.....

hurmmmmm hari ni.... genap la umor aku 21 tahun..  hurmm... dah masuk awal 20an da kan..hehee. matang x matang.. xtahu la tu... hurmmm ape yang aku nak gitaw... aku dah ckop 21.. tapi xleh ngundi lagi.. huk2... why3... sedihhh....

ok... ape yang ku nak buat sangat tahun ni... kalau dalam perhubungan dengan family..aku nak perbaiki hubungan yang x baik aku paa yang lebih baik dan lebih elok.. hurrmmm.. then... aku nak jadi seorang anak yang mampu gembirakan mak ayah aku dan family aku... i will do anything for u alls... selama ni aku malas.. bukan malas je.. tersangat-sangat malas dalam buat kerja rumah.. nanty lepas ni.. kan ku rajinkan sedikit..hehee.. sikit jee.. =P n semua laaaa....

okkk....kalau dalam percintaan...aku nak jadi lebih matang dalam percintaan... aku nak memahami dan terima seadanya pasangan aku... selama ni aku kapel cintan cintun tu main2 jee... tah aaa.. tak tahu ape masalah sebenar.. dan sekarang aku btul2 nak serius ngan hubungan kali ni... for mohammad shahrul bin ibrahim.. i'll understand u if u always no time for me... always masuk hutan.. ade latihan masa cuti.. alwayz ade ronkoll mlm2... saya akan faham.. sebab saya sayang awak dan saya mengerti apa tu erti kesabaran... n saya cume harap awak mampu sabar ngan perangai saya dan terima saya seadanyaaa... i'am sorry selama ni sebab saya mudah sangat nak putuskan hubungan.. tapi sebab kesabaran awak... kite macam jatuh cinta balik..hehehee.. ape2 jelaaaa.. x termampu nak cakap.. cuma nak cakap yang ayang betol3 sayangkan sayang.... btw... hubungan kite masih baru lagi... nak masuk 8 bulan 21.4 ni.. hurmmm... insyaAllah kan raya ni awak bawak family awak datang rumah..? hehehehee.. =P

ok.. ketiga ialah... hubungan antara kawan... persahabatan antaran kawan2 lame n kawan2 baru.. hope dalam hubungan ni pun saling memahami.. berfikiran positif dan saling tolong menolong dan tidak tikam dari belakang.. tu je harapan saya... kite 1 saudara kan..  n pada kawan2 yang lame tak berhubung.. x bermakna dah lupaa.. tapi xda masa nak jumpa disebabkan semua masa lain2 kan.. jarang nak cuti sekali.. tapi ape yang nak diucapkan.. saya rindu sangat2 kawan2 lame.. kawan2 sekolah semua.. kawan2 matrik..kawan2 tempat kerja dan semua laa.. i lov u olls semuaaa...

hope masuk 21 ni.. kehidupan saya ebih baik dari yang sebelumnyaa... owhh yee.. lupa nak cakap... tp xpe laa.. yg tu saya post satu lagi sebab ia berkaitan pakwe saya... heheee... ok2.... time kasih kalau ade sape2 baca.. hak2...

No comments:

Post a Comment