Daisypath Anniversary tickers

Sunday 14 April 2013

Di Tinggalkan..(T_T)...

ASSALAMUALAIKUM...

Hari ni memang indah.. macam biasa..pergi kelas.. muke senyum.. tapi dalam hati.. xde sape yang tahu...
teman istimewa yang saya sayang sangat2 kat die.. merangkap kekasih.. pergi masuk hutan sebab ade training universiti die.. maklumlaaa budak UPNM... OMG..... kenapa die kena masuk hutan di saat hari lahir saya nak tibaa..

Sebagai seorang kekasih.. mestilah saya nak dia lah orang pertama yang wishh kat saya.. orang yang pertama telefon dah nyanyikan lagu happy besday... tapi... sekarang die dalam hutan.. dan segala kemudahan seperti telefon die x bawak... :'( segala harapan sayaaa... segala harapan saya hancurrrr......

pagi tadi sebelum bertolak ke kem.. die telefon.... n say i love you... :'( i love u too dearr... n i really miss u right noww... really2 i miss u..... hope die selamat kat kem tu... :'(

SAYANG.... I NEED YOU SAYANG..... :'(

No comments:

Post a Comment