Monday, 15 April 2013

Apekah..?? Tu Laa...

ASSALAMUALAIKUM....

hurmmm... ape yang nak diceritakan hari ni.. bukan nak cerita tapi nak luahkan..... hahaa.. ade masa lak aku nak citer2 ni.. padahal esemen belambak n CA sedang menunggu.. ok..malas la nak study.. tu jee.. ok pasni aku nak buat essay BI lak... aduhh... susah...

yang nak ceritanyee.... ade satu kawan aku.. kawan ke..?? of coz la kawan... semua aku kawan.. selagi x buat ha ngan aku.. kawan aku la tu.. hee... ok...

1) die x suka datang ke kelas... kenapa..?? aku pun x tahu laa kenapa... malas2 aku pun.. kadang2 aku pegi kelas.. even lambat.. om ape.. dari xpegi langsung.. ok.. ni 2 dalam 1.. kenyataan dan perli..hahahaaa.. aku pun x faham.. buat pe x datang kelas.. orang len leh datang.. die x leh.. aduhhhh.... terima la nasib nanty...

2) ape terjadi bie x datang kelas... xtahu ape2 la kan.. haaa tu laaa... xnak datang then ank tanya2 orang... ni nak cakap.. bukan ape.. mmg la kadang2 aku pun x datang kelas n selalu tanya orang.. tapi masalah... die selalu x datang.. ok kalau ade 10 kelas seminggu.. aku x sure die bleh datang x tok2 kelas... boleh ke x..aku x pasti...

3) kenapa die tanya aku...? ok mungkin sbb sblum ni aku baik hati sangat jawab2 ape die tanya.. well... x berfikir... tp bile lame2.. oiii.. gerammmm jugak.. asal x tanya kawan baik ko jeee....? ok kalo xnak tye kawan baik.tye la kawan ke 2 baik... ke sbb ko mmg ade mslah ngan diorg sampai EGO besar sgt xnak tanya kawan2 lain.. hurmmmm.. ok kalau aku... aku tye kawan aku.. then tanya kawan aku... then tanya kawan aku lgi... hahaa.. sebab semua kawan aku...

4) die dah tanya tapi orang x jawab pun.. haaa... yang tu aku xleh nak gitaw ape.. ko imbas la kembali ape yang korang dah lakukan pada kami.. hurmmm... n why diorang xnak balas...?? diorang tgk post ko.. tp x jawab... any idea...?? i think u know what the answer right....?????? of coz laaa.. u kan better sgt3 dari kami2 semuaaaaaaaaaa...

5) ok tu jelaaa... bukan nak cari gaduh... n bukan nak kutuk.. tapi nak luahkan... aku tahu,, mugnkin akan ade orang bace ni.. n bgtahu orang tu.. tapi wait... aku x mention sape2.. then kalo betol la orang tu tahu.. camne die leh agak yang aku TERASA... ok apabila die terasa.. amknenye betol la ape aku cakap tu.. huuu... ok sorry.... again... bukan nak mengutuk.. korang kawan.. kita kawan... cuma yelaa.. dalam berkawan.. kene saling menghormati.. bukan membangga diri.. ok..... gud night... =)

No comments:

Post a Comment