Thursday, 13 December 2012

owh Banjir 2011...?? ..(^_^")...

ASSALAMUALAIKUM...

hurrmmm.... kat sini ann.. sape minat musim hujan erkk... mesti semua orang suka kan musim2 hujan... edy lagi laa.. suka sangat2 musim hujan.. tambah2 kalau dipanggil musim BOH.... haaa.. tau x ape itu musim BOH... musim BOH tu ialah musim hujan yang membawa kepada banjir... terutama kat umah edy pun banjir gak...

best sangat banjir.. boleh berenang... boleh main air.. xpe laaa dah besar panjang pun.. sebab mende ni akan terjadi sekali setahun jee.. paling x pun.. 2 x setahun... haaa.. macam raya la plak kan...

ni cuma nak carita yang hari ni... 13.12.2012... huujan lebat sangaat2.. nasib bek la xde kilat.. klau x... takotnyee.. sius edy paling takot kilat n takot dengar guruh.... huuu.. mmg hujan x henti2 la hari ni.. pastu baru tingat.. mungkin akan bermula kot musim BOH kejap lagi..hehee

ok.. ni gambar masa musim banjir hari tu.. lalalaaaaa.. jangan jeles dahh la yee...










tu la semua gambar2 yang edy amik tahun lepas.. nanty tahun ni nak amik lagi.. heheee


No comments:

Post a Comment