Thursday, 19 January 2012

WaHhHhH.....SyOkNyE SkRg nI...

Hahahahaaaaa... salam...

Hurmmm.. korang leh teka x nape edy suke ngat sekarang ni... heheheheee... sebenarnye sebab edy da abes da exam hary ni....eheheeee... suke sgt2... release segala tension tau... penungguan yg sangat berbaloi selame ni.. hehee..

Tapi ade 2 ag perkare yg edy x sabar2 nak tggu taw.. yg 1st nye... mase 20-22 bulan 1 ni kan... edy sertai hiking gunung stong ngan sek2 USM tau.. hehehee... best... nek Gunung Stong ngan Gunung Ayam... dulu da nek... tapi x rasai lagi naek yg betol2... yg ni baru rasai kot sebab yg ni kene masak sendiri.. kene bawak puyuk sendiri.. tapi lam group edy.. disebabkan edy je umah dkat usm ni.. jadi edy la jdi mgse yg kene bawak barang2 dapo 2.. kuali..send0k... pggan..pisau... adehhhh... penangan rumah dekat.. hahahaaaa... jup g.. mesti edy bawak beg yg same kecik ngan edy...heheheee... werkkkk...=P........

sebelum 2.. meh edy na tunjuk gambo0o gunung stong n gunong ayam yg edy nak pagi ni... gunung ni kat dabong je.. tmpat edy study dulu..heheee...

haaa...kat atas ni...GUNONG STONG erk......
n..gamba yg ni lak gambar gunong ayam tau... CANTIK KAN....heheee...

N pekare 1 ag la kan... t 27.1 ni... edy pg kl.. hehehee... nk pergi ber cuti-cuti kat luar negeri kelantan.. heheheee.. 2 la untungnye jadi org kelantan.. yg study kat kelantan jgk... s0o0o... bile cuti2 sem.. kite pergi la bercuti kat luar dari kelantan kan..hahahaaa... untung sangat2... nanty pg sanee... nak pg tidoo0o0 umaaa kak yu... then jumpe kak fara kat ane.. n pagi Sunway Lago0n.. wahhh.. x sabar asenyee... lau pg sunway.. alamak balik 2 hitam la nampak gayenyee... heheheee...

pade korang yg x penah tgok la kan Sunway Lago0n 2.. ni la gambo die..kikiki...


n sape yg x tahu gambo0o genting highland ni... ni lah gambo die..kui3...

 hahahaaaa.. n... bile tgk semua ni.. ase x sabar-sabar lak nak pegi kl.. hurmmm.. besnye.. jumpe u all kat sane taw...tataaaa...

No comments:

Post a Comment