Monday, 16 January 2012

PeRjAlAnAn eDy sEbAgAi sEoRaNg sTuDeNt...hehee...

Edy na start mase sekolah menengah je ni taw...hehee.. mase f0rm 5.. Dulu sekolah kat kelantan je..ehee...alaa da mmg edy org kelantan da pom.. tapi xde la sekolah femes2 kan cam MRSM ke cam SBP ke...Edy skula biase je..skula KK2 je.. femes la jgk lam kelantan ni kan..hehee... Edy dulu 5 ALPHA... kiteorang cam 1 family tau.. maklum la kan...same2 finghting nak tempuh SPM ni..hehee.. tapi selalu je wat pgai buruk kat skulaa...cam p kelas tambahan lewat ke..lewat masuk kelas ke..hehee...

Ni gambar kawan2 edy mase form 5... sory la lau ade yang x termasuk sebub gamba ni jew yg paling ramai ahli..2 laaa..len kali.. kene amik gamba semua jgk walau cam ne keadaan pom kan..eheee...

ni gamba baju kelas 5Alapa yg direka oleh budak2 ni..alahai..sampai skrg pom edy pakai baju ni..mase dok matrik ari 2 x muat daa sebab makin membesar..haha..tapi skrg da pakai ary2 da pom sbb da muat balik daa...maklum la edy kan nga diet.hehe..diet la sgt kan....


gamba ni mase kat USM KUBANG KERIAN..mase ni ngah mengikuti Prog Dr Muda..hehee..bakal doktor la katekan mase 2..tapi sekarang da laen jadinye..heee..skang ni edy bakal jadi penasihat sukan kot..hahaa..=P.... semua muke x matang kan mase 2..hehee..


gambo ni lak mase Jamuan Akhir Tahun Form 5.. hahaa..orang len semo pakai baju class...tapi edy je pakai baju biase sebab baju kelas edy..edy ambik yg lengan pendek..pastu mula la malu nak pakai depan2 cikgu..hehe..soo..balasannye pakai la ko edy sorang2 naju pengawas 2..hehee...

Haaaa... lepas je form 5... edy dapat masuk matrik lak..eheee... matrik edy tersohor kot...ramai kawan-kawan edy mitak...tapi edy je yang dapat situ..ehee.. perasan kejap...hehee... edy dapat masuk matrik pinang course sns fiz..edy na sns hayat..tapi da dpt sns fiz...soo..trime je laaa... hurmm... kat sini pom edy ade ramai gak kawan-kawan.. mase ni la bermula edy ade ramai kawan2 yg berlainan negeri..hehe.. kat matrik ni edy duk F1p6..hehee..kuliah 1...

ni la gamba2 kiteorang yg kiteorang sempat amik ramai2..heeeee...

hahaaaa..edy perkenalkan practikum edy..hehee... F1p6..

ni la budak2 kelas F1P6 ni... yg laki ensem2 kan..yg gurl lak mesti la comey2...hehee..yg 2 gerenty dah kan... lam practikum edy..ramai orang kelantan... gurl 4 org n laki sorang..hahaaa... ganu pom ramai...kedah ngan pinang lagi amai...heeee... kl ke selangor sorang je asenye...hehee...sory la lau salah...hee..

ni mase sambutan hari rayee... ramai betol nak amik gamba ngan abg ayin kite ni..tapi lam ramai2... abg ayin matching ngan bju edy je..heheee..werkkk..jgn jeles org len..heheee...

ni mase pesta tanglong ni... engat ag tyme na amik gamba ni.. edy terpijak siput vavi besar lam rumput..sian die..mati kot..anco kot..hehee...x lena nak tidoo malam 2 sbb tkut die dtg menghantui balik..heheee...


hahaaaa...ni lah geng2 gurls lam practikum edy..kan edy da ckap lawa kan..hehee...

N now skang.. edy study kat usm lak.. kat sini lah edy jumpe kawan2 yg akan melalui pembelajaran ngan edy selame 4 tahun lamenyee..hehee..edy arap2 jumpe jodoh lam usm ni..heheheee..gatai la plak...heeee... kat usm ni..edy amik course Exercise n Sport Sc.. biase la kan... atlet Volleyball la katekan..hahaaa..xde kaitan pom ngan volleyball..hurmm..

kat bawah ni gambo2 ngan kawan2 kat sini... USM DA BOM..heheee...

haaaa...ni lah diorang yg edy cakap 2..mase ni 1st dinner tok kiteorg..heheee.... macam2 gaye diorang ni...tapi mmg sporting giler r sek2 sport sc ni..heheheeee..lov u all...


ni plak gamboo tyme mule2 masuk lab sport sc..hahahaaaa... excited jumpe cermin besooo...2 yg amik gambo0o0 ramai2 2... adehh...


ni lak gamba geng2 edy yg menciptakan permainan noob...hahahaaaa..sek2 senget.. yg atas 2 hambo lam khemah kami mase kat gunung stong...n yg bawah ni mase kat kem baha, atas gunung stong..waaa...aktif gitu hiking gunong stong...

n 2 je kot sal2 perjalanan edy semase bergelar student.. chewahh..macam la edy ni da abes study da skrg..heheeee... x laaa...bru na masok sem 2 bulan 2 ni..heeeheee... ape yg naa gtau..bes sgt bergelar pelajar taw..sbb ramai jumpe kawan2 baru..even kdg2 ase stress pom...well..lumrah student la kan...tapi stress tyme naa exam jelaaa..kikiki...salam..(^_^)..n 1 more... edy naa mitak maaf tau kalau2 ade sesape x masuk gambaaa... sebab edy xleh na wat cane daa.. 2 je gamba yg ade ramai2 n 2 je yg ade ngan edy.. maaf erkk... jgn terasaa lak tau... salam sekali lagi...(^_^)...

1 comment: