Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 25 July 2012

kau suka aku dan aku suka kau... (^_^)...


ASSALAMUALAIKUM..

Kali ni kan.. edy nak post sal lagu ainan tasneem.. bukan apaa... lirik lagu die kan.. macam ade nak same ngan kisah edy jee.. tapi dah putus da laaaa... tahh.. jodoh x panjang... hahaa.. t edy nak compare cane edy knl die tu ngan lagu aku suka dia ni.. ahahahaaaa....




“ aku lihat dia disana
Aku ingin mendekatinya
Aku cuba menghapirinya
Lalu aku menyapa dia”




Ok.. kat atas tu lagu aku suka die.. yg kisah edy plak.. mase tu edy duk kat pumaa.. kat meja makan.. ngah makan nasi free... ngan kawan edy.. then die nak p toilet...die lalu depan meja edy.. edy penah tengok dia sekali je sebelum ni.. pastu kawan edy cakap sal die kat edy mase dia lalu tu.. so bile die tgk edy... automatik edy tegor cakap hai *****... jom la makan sekali.. ade lebih ni.. maklum laa.. edy ni mudah tegor orang kalau nampak cam mesra jgk.. acecee.. hahaaaa....tapi kalu ngan lirik tu.. xde la nak dekati dia.. or nak hampiri die.. juz tegor jela.. ahahaaaa...




“dia pun membuka bicara
Dan aku mulai mengenalnya
Kita mulai bermain mata
Mula timbul rasa bahagia”




Haaa.. kat sini lak... hurmmm... edy xde la mula bicara sgt.. edy juz tegor yg tadi.. pastu lepas die g toilet... ye pun duduk dekat meja edy makan sambil tgk edy..ahaaa.. segan kot... orang tgk kite makan.. hahahaaa... pastu edy cakap la lagi.. jom makan sekali.. die cakap xpe laa... Kenyang daa.. pastu die pom pegi...bile da abis makan...edy bt study group kat situ, 3 org sekali.. then die selalu pg tandas pastu mase kuar tandas tu tgk edy..hahaaa.. mule2 tegor laa.. bile da byak kali.. malas laa.. segan lak.. gpom nk fokus kat study group ni.. hahahaa... tapi mmg la kiteorang men mata pom... yg pasrt timbul rasa bhagia 2.. erkkk.. mase tu xde lagi.. haha.. xdak perasaan pape pom lagi...heheee...




“bila dia, mendekati diriku
Hatiku rasa sesuatu
Bila dia, senyum pada diriku
Hatiku rasa tak menentu”




Ok... maksud lirik tu yang ada kene mengena ngan edy lak... bila die mendekatiku, hatiku rasa sesuatu.. ok... mase ni edy yg mula komen kat fb.. tpi edy komen jus mmg saje2 nak komen sbb tgk gambar die len macam.. edy tegor cakap nampak gemok.. then tetibe lak ade kawan edy komen sekali.. die pom bls2 jgk laa.. kiteorg komen2 byak... mase tu dah macam terkejut.. ehh die ni... macam minat kat aku je die nye komen... hahahaaa.. perasan.. werkkk.. gurau jelaa.. tah... tapi ade la rasa sesuatu... hahaaaa... n bila die senyum pada dariku tu kan... ngan edy ye camni.. masa dia, mula hantar chat pada ku.. hati ku rasa x menentu.. ehee.. die yg anta chat dulu... soo kiteorang pom berlarutan laaa sampai la betol2 mmg ade rasa sesuatu... hik3... =P


“ kekadang hati ku bertanya
Adakah dia dah berpunya
Kerana diriku berasa
Aku jatuh hati padanya
Aku ingin memilikinya
Aku ingin menjaga dia
Aku ingin mencinta dia
Aku ingin hidup dengannya”


Okkk.. yang ni plak.. bila dah rasa ade sesuatu tu... makne nye macam edy suka die la kan.. ahaaaa.. so etibe lak datang.. ehh die ni dah berpunya ke.. sbb edy dah rasa jatuh hati kat diaa.. edy rasa nak memiliki dia..
Edy rasa macam nak jaga diaaa... edy rasa macam nak jtuh cinta kat diaaa... n edy macam nak jaga je die.. rase je ok semua tu.. hahaaaa.... tapi yg edy ni kes laen..ape yg laen.. biarlah rahsiaaa.... ahaksss..... (>.<”)...

“ bila dia, mendekati diriku
Hatiku rasa sesuatu
Bila dia senyum pada diriku
Hatiku rasa x menentu”

“mungkinkah aku, kan berjumpa dengan nya
Untuk meluahkan rasa
Mungkinkah aku, kan berdiam diri saja
Menunggu cinta darinya”

Okeyy... yg ni plak.. edy x tahu samada nk jumpe die or gtaw die... or edy nak diamkan saje.. tggu die yang ucap dulu... soo.. edy pom pilih diam jee.. bg edy... kiteorang juz chat2 dulu.. hahaaa... pasal perasaan xpe.. edy berserah.. kalu dah jodoh xkan lari kemana kan.. heheee.... =P





“ ku terima satu nota darimu
Yang tertulis ‘aku suka kamu’..





Okeyy.. yang ni plak.. edy x sure laaa edy terima chat lam fb ke or kat dalam msj yang die mention yang suka edy mase mua2 first tgk edy... dia cakap mungkin bagi dia macam 1st love camtu.. ahaaaa.. macammane tu yee.. yang sure.. die x hntar nota laaa.. hehee..but edy nak sangat2 jumpe laki yang suka edy epas ni... die hantar nota kat edy... cakap suka edy.. edy suke simpan nota2 cinta ni.. heheee... tingat zaman2 xmatang dulu.. men balas2 surat cintaa, surat gaduh laaa...sampai skrg simpan.. bila bace balik... tetibe jadi cam ni à (-_-“)... malunye..asal x matang sgt mase tu... hahaahaa... tapi sweet.. heheee..

“bila dia, mendekati diriku
Hatiku rasa sesuatu
Bila dia senyum pada diriku
Hatiku rasa tak menentu”




“akhirnya kini ku kan mampu ceria
Diriku sangat gembira
Akhirnya kini, aku mulai bahagia
Menerima cinta darinya”




Okkk... part ni yg last kan... hehee.. akhirnyaaa... mmg edy ceria pom... sbb die pandai layan edy..amik haty edy... n mmg diriku sgt gembira... gembira3.... hahahaaaa... edy mulai bahagia menerima cinta darinyaaa...  tapi itu dulu.. sekarang edy da xde ape2 dah ngan die.. sooo edy nak ubah la sikit lagu dia.. akhirnya kini ku kan mampu ceria, diriku sangat gembira, akhirnya kini, aku mula bahagia, berpisah cinta darinya...  n why.... why n why... biarlah rahsia antara edy dan diaa...











Edy juzt nak share perkenalan kiteorang je.. tu je.. xnak burukkan or baekkan sesiapa.... hurmmm.. tu je laa... heheee... sooo.. tajuk yg paling sesuai tok citer ni ialah dia suka aku then aku suka dia.. hahaahaaaaa.... =P.... gambar tu edy baru je buat tadi n edy terus edit n edy teros letak lam blog.. hahaaa...tapi cumilllll kan... hik3..cumil sgt3... (^_^“).. hahaaa...dah nak start perasan daaa ni...edy bt tu sbb.. edylah antara insan yg xde keje nak bt... soo tu la jwpannyaa... heeeee.... =)....klaaa...  bye3.... salam korang...



2 comments:

  1. Salam. Love the pic! Suka ngan drawing ni~ :))

    ReplyDelete
  2. wasalam.... yeke... tenz awak... saje bosan2 lukis laa... hehe

    ReplyDelete