Monday, 23 July 2012

22.7.2012... (^_^")...


ASSALAMUALAIKUM...

Kali ni.... edy nak citer pasal ape yg dah belaku pada 22.7.2012... edy x tahu la tu hari apa sebenarnyaa.. sama ada hari ni hari menyedihkan bagi edy.. atau hari pembebasan bagi edy... atau hari edy patut bersyukur atau sebagainyaa... edy betul2 konfiusss....

Ok... ape yg edy nak cakap... hari ni edy da putuskan tok tak bersama ngan someone yang edy mungkin sayang kat dia sebelum ni.... mungkin sayang..?? x laa... sebenarnye edy sayang... sayang sangat kat dia... tapi tahh... mungkin dia x sayang edy da kot... bukan mungkin... sah dan ternyata kot... arghhh.. ape2 jelaaa.. tah laaa... edy x tahu nak gitaw ape edy rase... tapi yg edy tahu.... mase nak putus tu je edy sedih.. mmg sebak sangat2... mase tu pukol brape tah.. yg tahu nyee.. da 6lbh camtu laaa...  tp juz mase tu... that time only... lepas tu edy rase macam tenang gilerr... mungkin inilah masanya untuk edy mulakan hidup baru dengan niat yang baru dalam bulan ramadhan ni... yeee... edy nak bertaubat... apa yang edy lakukan sebelum ni mmg salah sangat2... tpi sedihnyee... edy xleh puasa... sooo edy nak tunggu nanty edy leh puasa... edy betol2 niat nak berubah.... ape pun yang berlaku sebelum ni.. edy nak bt pengajaran... perkara yang di ibaratkan bayang hitam dalam hidup edy dulu, kini kembali lagi... tp Alhamdulillah... edy diberi peluang tok sedar... dan edy betul2 nak gunakan peluang ni... thank God... 



tapi edy x faham... kenapa sampai nak unfren edy... hurmmmm.... salah ke even da xde pape.. pastu bt biase2 je... tahu la kite putus cara gaduh... tapi... tah laaa.. xpe laaaa... ape yang penting.. haati da bersih.. fikiran dah clear.. n mula kan hidup baru... chaiyokkk edy.... muahahaaaa.... hurmmm.. 2 jela kot.. salam..

No comments:

Post a Comment